Instructies voor de persoon die de tickets gekocht heeft

Stap 1: Open de email met de bevestiging van je bestelling. Deze mail heb je ontvangen van Paylogic nadat je jouw tickets voor Mysteryland 2020 hebt aangeschaft
Klik op de link “PERSONALIZE NOW” in deze mail. Deze link brengt je naar de personalisatiepagina van Mysteryland.

Stap 2: Begin met het personaliseren van jouw ticket
Klik op de knop van de personalisatiepagina om te beginnen met het personaliseren van jouw Mysteryland ticket.

Stap 3: Maak een Mysteryland account aan.

Stap 4: Personaliseer en claim jouw ticket.
In je persoonlijke Mysteryland account vind je een overzicht van alle tickets die je hebt aangeschaft. Het eerste wat je moet doen is ÉEN ticket personaliseren voor jezelf.

Stap 5: Nodig je vrienden uit (alleen mogelijk als je meer dan één ticket gekocht hebt).
Nadat je jouw ticket hebt geclaimd, keer terug naar het bestellingsoverzicht door te klikken op “terug naar bestelling”. Als je meer dan één ticket hebt gekocht, nodig a.u.b. je vrienden uit voor het personalisatieproces door de klikken op “uitnodigen”. Selecteer ‘kopieer link’ om de personalisatie link, die je naar je vrienden kunt sturen, te kopiëren. Het is belangrijk dat je deze link niet stuurt naar mensen die geen deel uitmaken van de bestelling, aangezien deze link toegang biedt tot de tickets. Onthoud: AL je vrienden dienen zijn of haar tickets individueel te personaliseren. Zij moeten ook een Mysteryland account aanmaken om hun tickets te personaliseren.

Stap 6: Ontvang je Mysteryland tickets.
Als ALLE tickets eenmaal individueel zijn gepersonaliseerd door je vrienden, krijg JIJ (als hoofdboeker) alle tickets toegestuurd in je email. Houdt er rekening mee dat deze tickets pas worden verstuurd als ALLE tickets zijn gepersonaliseerd.

Stap 7: Stuur de tickets naar je vrienden.
Nadat alle tickets zijn ontvangen kun je deze gepersonaliseerde tickets uitsturen naar je vrienden.

Bedankt voor je medewerking!